14 March 2012

Di Mana Salahku??

 Salam Ukhuwah ..aku tahu ini semua salah ku tapi..setiap hamba-hamba di muka bumi ini takkan lari dari setiap kesalahan diorang lakukan..manusia sekarang bukan maksum seperti Nabi Muhammad SAW..
tapi kalau setiap manusia akan buat kesalahan semestinya kita harus saling menegur dalam kalangan kita.. begitulah sahabat yang sejati..akan berani menegur kita sebagai tanda sahabat sayangkan kita KERANAALLAH..dan setiap kali tu lah aku akan meratap sayu mengenangkan sahabat-sahabat aku dahulu di SMKAWA..yess i know that i already got a new life..but please i can't endure this challenging world by myself..



Aku masih memerlukan sokongan dari sahabat-sahabat ku yang lain..tetapi mengapa harus senyap tanpa menegur kesalahanku!! Sesungguhnya aku tidak akan sesekali bersangka buruk terhadapnya..
Aku tahu aku bukan seorang kawan yang baik..bukan seorang yang cantik..dan bukan seorang yang pandai seperti kawan-kawan lama mu..tetapi tidakkah kamu boleh menerima aku seadanya..



 Kenapa mesti senyap daripada ku!! Fikirkanlah hati orang lain kalau kita benar-benar ingin jaga hati kita..
Maybe someday you will face the same problem with me...and then there will be no one to be by yourside..its okay..i will always be yourside..all i need is just a truly friend that loves me becase of ALLAH!! Nothing more than that...Bukan aku nak meratap simpati di mana-mana pihak..tetapi bayangkan kalau kita cuba sedaya upaya nak merapatkan hubungan dengan seseorang tetapi..apa pun usaha yang aku lakukan hanya sia-sia..just tell me..DI MANA SALAHKU!!!



 Aku berharap aku dapat menjaga hubungan ku dengan setiap orang yang aku kenal di muka bumi ini dengan baik..dan sesungguhnya aku sayang kamu semua kerana Allah ..moga hubungan kita akan kekal untuk selamanya insyaAllah..I LOVE ALL MY FRIENDS dan aku juga berharap setiap kesalahan yang aku lakukan ..kamu semua dapat memaafkan ku wahai  sahabat dan tegurlah aku jika ada kekurangan dalam setiap langkahku..



1 comment:

  1. insyaAllah. may HE makes ease. dont worry, miss.

    ReplyDelete

,,